Muutokset
sähkösopimukseesi
Kun haluat tehdä viilauksia omaan sähkösopimukseesi, löydät tarkemmat ohjeet ja vinkit täältä.
Asiakaspalvelumme ottaa asiasi hoitoon tuossa tuokiossa. Palvelemme kaikkia asiakkaitamme kuin paikkakuntalaisia, asuit missä päin Suomea tahansa.
Voit ottaa yhteyttä myös muilla tavoin
Muutokset sähkösopimukseesi hoituvat helpoiten täyttämällä oheinen lomake. Voi myös soittaa asiakaspalveluumme: 06 557 7470
Tai laittaa sähköpostia osoitteeseen: asiakaspalvelu@alajarvensahko.fi
Sähkösopimuksen maksuton vaihto
Tiesitkö, että voit vaihtaa toistaiseksi voimassa olevan Alajärven Sähkön sähkösopimuksen toiseen tuotteeseemme rajoituksetta 14 vuorokauden vaihtoajalla.
Huomioithan että pörssisähköön vaihtamisen yhteydessä laitamme sopimusmuutoksesta sinulle vahvistuksen, joka sinun tulee vielä erikseen hyväksyä.
Yhteystietojen muutokset
Muut tiedot, kuten sopimuksen yhteyshenkilön puhelinnumeron voit vaihtaa olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. Ilmoitamme tekstiviestitse muun muassa huoltotöistä ja mahdollisista häiriötilanteista.
Näppärä e-lasku ja muut laskutustavan muutokset
Kun otat käyttöösi e-laskun, saat sähkölaskut näppärästi suoraan verkkopankkiisi. Voit vaihtaa e-laskuun omassa pankkipalvelussasi. Tarvitset vain sähkölaskustasi löytyvät asiakas- ja viitenumerosi.
E-laskun lisäksi sinun on mahdollista vastaanottaa laskumme sähköpostitse tai paperilaskuna. Laskun vastaanottaminen sähköpostitse tai suoraan e-laskulla on maksuton ja ympäristöystävällinen vaihtoehto, joka sujuvoittaa arkeasi.
Laskutusväliä voit muuttaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Huomioithan, että sähkösopimuksen tehdäksesi sinun on oltava täysi-ikäinen.